18 Temmuz 2014 Cuma

Ders: El İşi

           
 Caddeler kılıfçı kaynıyor, instagramda keza öyle herkes telefon kabı satıyor. Hemen hemen hepsi de aynılarını... Biraz farklılığa var mısınız? Öyleyse buyrun bir alt paragrafa :)
 Okuldayken en sevdiğim derslerdi resim ve el işi. Biraz boya, bir kağıt ve bol miktarda hayalgücü... İşte bu yazımda aynen öyle biraz bant, bir makas ve süslenmeye hazır telefon... 
 İlk olarak şunu söylemeliyim telefonumun arkasında jelatin var ve bantın iz bırakmasını engelliyor. Sizede tavsiye ederim. Bantı nereden bulduğuma gelince Instagram'da Ufak Tefek Dükkan'dan aldım. Daha doğrusu aldıklarımın yanında hediye geldi. Açıkça söylemeliyim ki siparişlerimden daha çok sevindim gördüğümde :). 
 Bantı gördüm ve aklımdan milyon tane fikir geçti. En çok telefon kılıfı fikrini beğendim ve hemen başladım kesip kesip telefonumun arkasına yapıştırmaya :). Bantımda 2-3 santimde bir başka hikaye başlıyor. Bende o sınırlardan kesip farklı hikayeleri yan yana yapıştırdım. Sizin bantınız tek bir desense eğer, telefonun bir köşesinden diğer köşesine kadar kesmeden yapıştırın. Ve bir alt tarafa geçin. 
  Dikkat etmeniz gereken ve sizi biraz zorlayabilecek tek nokta kamera kısmı orada yuvarlak kesmek için çabalamayın daha üçgen kesimlerle de lensin engellemesini ortadan kaldırabilirsiniz :)
  Instagram:symakrlkn
  Twitter:symkrlkn
  Facebook.com/zamanedenemeleri.com
Uyarı: blogumdaki resimleri ve yazıları kullanmak YASAKTIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder