30 Ağustos 2015 Pazar

Lliste: Yatacak Yeri Yok


 Şu hayatta bazı şeyleri bulan insanların yatacak yeri olmadığına inanıyorum. Allah affetsin ama belki de kalbimden kalbimden istiyorum. Bu gün size kendi tespitime göre yatacak yeri olmayan insanlar listesini yaptım. Evet ciddi ciddi böyle bir liste yaptım...
 Ay çekirdeği; sese karşı fazla hassasımdır. Çıt çıt çıt çıt....... tabi ki ay çekirdeğine karşı değilim ama ay çekirdeğinin çöpünü sokağa atma fikri hangi pis insan paçavrasından çıktıysa şunu bilsin ki kesinlikle yatacak yeri yok. (burada yazar sesini yükseltir). Tabi bu akımı yıllardır süregetiren pisliklerden biriyseniz sizin de aynen öyle.
 Havayi fişek yada havayıfişek her ne gereksizlikse; gecenin bir köründe bir avuç düğün davetlisi eğlenecek gereksiz yere gökyüzüne bakıp anlamsız bir sevince kapılacak diye icat edilmiş. Ki kesinlikle mucidinin yatacak yeri yok. Ozon tabakası denen katmandan haberiniz var mı? Dibine kadar karşıyım.
 Farkındaysanız atom bombası, nükleer silah ne biliyim bunun gibi benzeri şeylere hiç girmiyorum bile. Akıllı telefon ve tabletin konusunu dahi açmıyorum. Bir de bikiniyi bulanında koşarak cennete gideceğine pek inanmıyorum.
 Liste kısa oldu diyorsanız bu böyle ben aklıma geldikçe uzar gider. Severseniz eğer ben yine buralardayım. J
 UYARI: Blogumdaki yazıları ve fotoğrafları izinsiz kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder