20 Ağustos 2015 Perşembe

NEDEN BİR OLAYIM?

 Paylaşamıyoruz. Olmuyor. Yapamıyoruz. Bir yumruk, bir bilek, bir yürek olamıyoruz. Birlikte gülemiyoruz. Birlikte ağlayamıyoruz. Hepsini geç birlikte yaşayamıyoruz. Ama zaten nasıl bir olabiliriz ki?
 Teröriste ‘’terörist’’ diyemiyorlar. Şehide şehit diyemiyorlar. (bknz: Taraf gazetesi 20.08.2015 manşeti) biz bunlarla nasıl bir olalım? Suç üstü yakalanan teröristi sorguya çeken bambaşka bir örgüte mensup polis hadi polis paralel değil diyelim önüne çıkacağı hakimin ne olduğunu nerden bileceğiz? Diyorum ya biz bu tereddütle nasıl bir olalım.
 Bir yanda her gün onlarca şehit veriyoruz öbür yanda dershane de dershane diye böğürenler var. Çok affedersiniz ama ben bunlarla niye bir olayım?
 Barış da barış istiyoruz deyip dolananların elinde kalaşnikof. Hepimiz kardeşiz deyip devletsizliği savunuyor. Bizim saflarda oltaya gelip yem oluyor. Öyle bir kardeşlik yok. Ben sizle kardeş filan değilim. Tehditlerinizi göre göre neden sizinle bir olayım ki?
 Ne kadar bölücü bir yazı yazdım değil mi? Ne kadar kalbim kötü, ne kadar umutsuzum, ne kadar milliyetçi, ne kadar hainim. Ne milliyetçilik derdim ne de particilik yeter artık yeter kan dökülmesin. Terörist teröristtir. Köpektir. Pisliktir. Şerefsizdir. Şu küçücük çocukları babasız yetim bırakanlar şehadete filan eremezler. Zor olacak ama bunu o küçük beynine sok Bugün Tv.
 Bu kadar şehit Kürt anneleri ‘’Allah bu devlete zarar vermesin’’ derken vatanına beddua eden Türklerle bir Türk olarak neden bir olayım? Milliyetçilik ne haddime. Kardeşliğin milleti olmaz. Kardeşliği, milliyetçiliğe indirgeyemezsiniz.
 Bugün dolar olmuş 3. Ekonominin geleceği kara bulutlar ardına gizlenmiş. Ülke batıyor diye Tahtakale’de kına arayanlarla neden bir olayım. Çok affedersiniz ama Allah böyleleriyle bir olmayı bizlere nasip etmesin. Bir de Saz çalsam bana inanır mısınız?
Uyarı: Blogumdaki yazıları kaynak göstermeden kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder