10 Haziran 2015 Çarşamba

Sabır ve Sağduyu


 Seçimden kaosla çıkmış olsakta ümit var olup toparlanma zamanı. Yeni yollar kat edebilmek için işine, gücüne, devletine dört elle sarılma vakti. Sonuçtan memnun olmasak da; vergimizin gideceği yer dağlardaki inler olsa da Allah’a havale etmek en güzeli. Bunların hepsini alıp bir kenara koymuyoruz önümüze alıyor ve ne için çalıştığımızı hatırlayıp ders çıkartıyoruz. Benim şu aralar yaşadığım her şeyden ders çıkarmak en büyük huyum oldu.
 Fevri davranmak, yakmak yıkmak ve muhalefet olmak elimde olmadan gerçekleşiyor sanırdım meğersem elimde olabiliyormuş. Oturup harekete geçmeden önce arka planı düşünmek gerekirmiş. Nefret söylemleri sarf etmek, sinirlenmek hakaret etmeden dahi kalp kırmak oldukça kolaymış, önemli olan doğru kelimeleri bulup yapıcı olmakmış. Tabii ki kendini yıpratmadan.
 Hele ki böyle zamanlarda fitnenin ortalıkta kol gezdiği günlerde rica ediyorum bir anlık kızgınlıkla, paralel- kemalist-ülkücü kavgalarına girmeden önce bir nebze olsa dahi düşünün. Aslında bize kötü sözler sarf ettirmeye çalıştıran da bu zihniyetlerin altında yatan bir oyun olduğunu hatırlayın ve her zaman olduğu gibi sağduyulu olalım. İnsanları siyasi görüşleri için değil eşimiz, dostumuz, kardeşimiz olduğu için sevdiğimizi unutmayalim.
 Siz bakmayın benim böyle konuştuğuma her zaman uygulayabiliyor muyum bunlari kesinlikle hayır!!! Zaten  ne demişler bloggerın dediğini yap, yaptığını yapma. Siz bu dediklerimi yapın ben de inşallah devam etmeye çalışacağım.
  Bu konuda beni uyardigi icin ablama da ayri tesekkur ederim
UYARI: BLOGUMDAKİ RESİMLERİ VE YAZILARI KULLANMAK KESİNLİKLE YASAKTIR!!

Facebook.com/zamanedenemeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder