28 Aralık 2015 Pazartesi

Tecrübelediklerimizden Misiniz?

Tecrübe... sizi tenzih ederim ki acı ve sıkıcı(boring) bir gerçektir. Kendinize en kaba kelimeler ile yürümenizi gerektirir. İlk beş saniyede suçlu ararsınız. Sonraki 10 saniyede kendinize kızarısınız ve geri kalan bütün zamanda ikisini birden yaparsınız. En az 1 saat, maximum ömrünüz boyunca da bu duruma devam edersiniz. Kendiminkilere dayanarak söylüyorum ki tam olarak olay şöyle gerçekleşir.

- al bak gördün mü? (iç ses 1)
- gördüm gördüm.(iç ses 2
- ben sana demiştim. (iç ses 1)
- dediysen dedin. Bu neyi değiştirecek?. (iç ses 2)
- safsın kızım sen (iç ses 1)
- saf mı? Çok masum olmadı mı bu kelime?(iç ses 2)
.********(iki sesi birden)
işte tam olarak böyledir içinizdeki iki sesin birbiriyle tartışması sonucu durumu tecrübelemiş olursunuz. 
.
izninizle şimdi 180 ilmekle ördüğüm battaniyemin enini ölçmek pahasına yaptığım  o lanet hatam ile yüzleşiyorum. Evet ilmekler kaçtı ve söküldü.bu yazımıda o kaçan ilmeklere ithaf edip. En acı tecrübemiz böyle olsun diyorum.
 Büyük düşünür Serdar Ortaç’ın da dediği gibi
 Hayat beni neden üzüyorsun
 Madem çok günah oyunu sen bozuyorsun!!
UYARI: Blogumdaki yazı ve fotoğrafları izinsiz ve tabiki kaynak göstermeden  kullanmak keinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder