2 Ocak 2016 Cumartesi

Finaller İçin İpuçları

 
Vize döneminde ders çalışma yöntemlerimi anlatmıştım. Madem finaller geliyor o zaman yine bir şeyler karalamam gerekli diye düşündüm ve geçtim Word’un karşısına. Bu sefer her öğrencinin bir ders çalışmama yöntem vardır diyorum ve kendi yöntemlerimi anlatıyorum. Hazırsanız finaller için ip uçlarımı teker teker sıralıyorum.
  Okumadıklarınız Okuyun
En sevdiğim ve en sık yaptığım yöntemdir. O güne kadar ertelediğim bütün romanlarımı, birikmiş dergilerimi ve takip ettiğim bloggerların yazılarını final haftası okurum. Yapmanız gereken tek şey en alta notlarınızı koyup üstüne şöyle güzel bir Lacivert dergisi ya da en güzelinden bir roman koyup okumaya başlamak. Kesinlikle hiçbir şekilde ders çalışamayacağınızn garantisini verebilirim.
  Sosyal Medya
Öyle sanıyorum ki bu yöntem üzerinde fazla laf kalabalığı yapmamın bir anlamı yok. Zira akıllı bir telefonu olan herkes yapması gerekeni çok iyi biliyor. Notları aç ve telefonu al eline ayşe'den ahmet'e herkesi stalkla. Oh yeah!! Bitince bir de notların fotoğrafını çekip. Of finaller diye snap at. Sonra her 3 dakika da bir kimler bakmış diye kontrol edip ders çalışma.
 Gez- Toz– Dolaş
Bu güz dönemi finalleri için pek mümkün olmayabilir. Ancak bahar döneminde uygulamaya koyabilirsiniz. Ben yazayım aklınızın bir kenarında dursun. Ne kadar gitmek isteyip de ertelediğin cafe, film, avm varsa gez toz dolaş. Eve döndüğünde yüksek ihtimalle yorgunluktan bitap düşüp ancak uyursun. bak gördün mü yine çalışamadın.
 .
tabi ki bunların hiçbirini evde denemeyiniz. Oturunuz ders çalışınız. Bakınız bütünleme dediğimiz şey illet bir şeydir. 

UAYRI:Blogumdaki yazıları ve fotoğrafları izinsiz kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder