16 Mayıs 2015 Cumartesi

Selam Kardeş

 İstanbul güzel de cümlesini kuruyorsanız büyük ihtimalle trafiği meclis dışında tutuyorsunuzdur. İnanmazsınız ben bazen trafiğini bile seviyorum. Çok sık değil. Ayda bir filan. Aklıma yeni fikirlerin geldiği bir ortam trafik. Mesela geçen taksi de oturmuş etrafa bakıyordum. Sonra dikkatimi bir ağaç çekti. Aklımdan milyon tane de düşünce beraberinde belirdi...
  İlkokul bilgilerime dayanarak söylüyorum bir ağacın gövdesinin içindeki çizgiler size ağacın yaşını söylermiş. O zamandan beri aklımda olan tek soru bir ağacın yaşını öğrenmek için onu kesmek mi gerekiyor? Resimdeki esas kahraman olan ağacın yaşını öğrenmeyi deliler gibi isteyen ben kesilmesine tabii ki dayanamam.
  İkinci olarak insanların, hayvanların bir adı oluyor da nasıl her ağaca ağaç diyebiliyoruz? Hepsinin ayrı türü varken ayrı ayrı adları neden olmuyor? Belki de bir isim koyarsak böyle kolay kesemeyiz onları, düşünsenize bir çınarı kesmek nere adıyla sevdiğiniz bir ağacı kesmek nere? Bu sorumu ciddiye alan hakikaten bu kız haklı diyen insanlardansanız eğer size de sevgilerimi, saygılarım tüm içtenliğimle sunuyorum.
 Peki, eskiden Tatilya vardı hatırlar mısınız? Hatırlıyorsanız da alaborayı, treni filan hatırlıyorsunuzdur. Ben onlardan bahsetmeyeceğim de bir ağaç vardı orada, konuşan ağaç. Hikaye anlatıyordu. İşte fotoğraftaki ağacı görünce ben de tam olarak o duygu canlandı keşke bu ağaç konuşsa da nelere şahitlik etmiş anlatsa dedim. Bu kocaman gövde hangi nesillerle büyümüş? Kaç padişah önünden geçmiş? Kaç acımasız olaya tanık, kaç buluşmaya şahit yazmışlar? Peki ya? Kaç kişi fark etmiş bu koca gövdeyi?
  Sordum ağaca ama insan yerine koyup da cevap vermedi. ‘’Kaç asırlıksın sen kardeş?’’
Not: bloğumdaki fotoğrafları ve resimleri izinsiz kullanmak KESİNLİKLE YASAKTIR!!

3 yorum:

  1. Merhaba;
    Blogunuz çok güzel , bir izleme eklentisi olsa yeni yazılarınızdan çok daha kolay haberdar olabiliriz sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma ben o eklentiyi uçarak eklemez miyim? Çok sevindim beğenmenize. Sevgiyle kalın:))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil