13 Mayıs 2015 Çarşamba

Acımasız Seçim Vaadi


Seçime bir aydan az kaldı. Vaatler havada uçuşuyor. Peki bu vaatler ne kadar haddini aşabilirdi derseniz cevabım çok net.  Yazıma başlamadan önce söylemeliyim ki hangi partiye oy verirseniz verin hangi siyasi görüşe sahip olduğunuz gram umurumda değil sadece elinizi vicdanınıza koyun ve yazımı okuyun.
  Biri çıkıyor mazotu 1.5 TL yapacağım diyor diğeri, askerliği kaldıracağım bir başkası ev hanımına binbeşyüz lira maaş bağlayacağım diyor. Bunlardan normal bir durum olmasa gerek herkes olmayacak vaatlerle halkı kandırmaya çalışıyor. Yapacaklar tabii adamların işi o. Bunlarda değilim ben zaten, benim derdim kılıçdaroğlunun (ki bilinçli olarak baş harfini küçük yazıyorum!!!) vicdansızca, ahlaksızca sarf ettiği ‘’kusura bakma Suriyeli, ama evine git!’’ vaadi. Ben buna vaat diyemiyorum. Vaat diyene de sevgilerimi(!) yolluyorum.
 Misafir evden yollanır mı? Hele ki zulümden kaçmış, sığınmış, babasını ve iki kardeşini kaybettikten sonra ülkemize sığınmış anneyle çocuğunu... Ben buna insanlık demem ben buna insan da demem. Ne vicdansızca Ya Rabbim. Seçim vaadini insanların canı üzerinden yapıyorsun. Yol vaad et. Sağlık, eğitim iyileştirmelerini vaad et. Yok Suriyeliler evine gidecek diyor bir de emrediyor paşamız.
 Bu ilk kin nefret kusması değil. Hatırlayacağınız gibi çok değil bir kaç  ay önce Ahmet Hakanın programına katılan kılıçdaroğlu orada da bir gafa imza atmış. Ahmet Hakanın çıkışını görünce tabi ki meşhur ‘’u’’ dönüşlerinden birini yapmıştı.
 ‘’Kılıçdaroğlu asıl ihanetin 1,5 milyon Suriyeli mülteciyi almak olduğunu söyleyince Ahmet Hakan, "Zor durumda olan insanları içeri almayacak mıyız?" şeklinde tepki gösterdi. Kılıçdaroğlu sözlerini "Hayır alacağız, ama onları zor duruma düşüren politikaları üretmek vatana ihanettir" diyerek düzeltti.’’
 Benim amatörce yazdığım bu denemem sizi bu konuda ikna etmediyse eğer Ibrahim Tenekeci’nin köşe yazısını okumaya davet ediyorum sizi. Okumak için buraya tıklayınız.
Not: blogumdaki yazıları kaynak gösterneden kullanmak yasaktır!! Fotoğraf bana ait değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder