26 Aralık 2015 Cumartesi

Ne Yaptın Çocuk

Lütfen koltuklarınızı dik konuma getirip kemerlerinizi bağlayınız. Uçuşa geciyoruz. Please...... yok şaka. İngilizcesini yazmayacağım tabi ki. Ama acil durumlarda maskeyi önce kendinize sonra çocuğunuza takabileceğinize inanıyorsanız, inanın o ikazı 5 dilde söyleyebilirim. Ne diyorum ya ben? Sen bana ne yaptın çocuk?
.
Koşarak gelip bana sarılacak ne vardı çocuk. Hem de ilk defa gördüğün birine. Bu kadar içten bir şekilde. Hayır, hayır Sezen Aksu şarkısından bahsetmiyorum. Böyle bir şarkısı var mı onu da bilmiyorum. Ama kesin vardır. Çocuk. Sever o kelimeyi Sezen. Ben başka bir şeyden bahsediyorum.
..
Babam ve Oğlumu seyretmedim. Öyle şeyleri pek seyredemem. James bond var mı? Gerçi yıllarca izlediğim Polat'ın, James Bond çakması çıktığını öğrenince 2 gün uyuyamamış kendimi kandırılmış hisesetmiştim. Onu bir ara konuşuruz.. babam ve oğluma dönelim.
..
izlemedim ama meşhur sahnesini biliyorum. Baba oğul sarılması. Filan. Hatırladınız mı. Tamam hatırlamadıysanız hülya koçyiğit ile yavrucaklarının kavuşma sahnelerinden biri de olur. Öyle bir sahneydi işte bizimkisi de.
..
çok  sevecen bir insanımdır. Sevgi pötürcüğü ayyy. Öyle böyle değil. Maalesef böyle bir insan değilim. Öyle çocukları filan. Allah affetsin. İçimden gelmiyor. Du. Sonra zıbıdığın teki girdi hayatıma birden saçma sapan hareketler yapmaya başladık. Bize sarılsın öpsün diye. Eşek kafalı. Bazen baba diyor bana, bazen ede, bazen de öme ya da anne. Fark etmez. Küçüklerin gözlerinden öpmeyi öğrettirdi. 
..
Sonra çocuklarla arama bir bağ girdi. Geçen 4 yaşında bir kızın teki bana baktı. Bakıştık. Sonra koştu. Sarıldı. İşin ilginç yanı ben de çocuğun bana koştuğunu görünce kollarımı açtım. Bekledim. 
Yok artık
Hülya koçyiğit miyim ben. 
Kendine gel
Sarıldı bekleştik.
Herkes şok.
Sarılıyoruz hala.
En çokta kızın annesi şokta 
Birine mi benzettin yavrum ablayı.
Diye sordu.
Kafayı sallıyor
Gözlerini dikmiş bana bakıyor.
Hala sarılıyoruz.
Biraz daha bakışsak ben de kızı birine benzeteceğim o derece
Sonra kalktık yürüdük.
El ele tutuşuyoruz hala
Hayatımda bir çocuk var o da yeğenim. 
Diyemedim.
Sen kimsin yavrum.
Olmaz.
Olmaz o iş.
Bu bünye alışık değil diyemedim.
Beraber yürüdük.
Filli hikaye kitabına bile baktık.
Sevgi pıtırcığı mı oldum anne ben.
Yapıncağı mı çekiyoruz yoksa
Sezen aksu klibi de değil bu.
Maske meselesine giremiyorum bile.
Acaba bir daha karşılaşacak mıyız diye düşünmelerdeyim
İzninizle
Kalbimde yeşeren şefkat (bu kelimeye de gıcığım) tohumlarıyla yüzleşeceğim.
Bir dakika
Kalbim temiz geyiğine gireyim mi
Çocuk bana sarıldı filan hani
Yok yok
Bencede 
:)                    

UYARI:Blogumdaki yazı ve fotoğrafları izinsiz ve kaynak göstermeden kulanmak YASAKTIR!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder