5 Temmuz 2014 Cumartesi

Animasyonseverimdir

      
Animasyon sever misiniz? Ben bayılırım. En kaliteli oyuncularla, en acıklı müziklerle, en bir yetenekli yönetmenler tarafından çekilen filmleri bir Şirinlere değişirim. Hemde iki dakikada. Hiç düşünmeden :). Öyleki en son gittiğin film ne diye sorsan. Cevabım Karlar Ülkesi :)). 
 Ne yapayım güya komedi filmi olan belaltı Türk filmlerine mi gideyim? Şahan Gökbakar'ın, Şafak Sezer'in, Peker Açıkalın'ın ve benzerlerinin hiç bir sanat değeri taşımayan, keyiften çok dehşet veren filmlerini izlememi beklemiyorsunuz heralde. İzleyenlere saygım sonsuz ama ben 10 dakikadan fazla dayanamıyorum o tür filmlere. 
  En sevdiğim animasyonlara gelince ilk sırada Arı Filmi var gerçekten çok sevmiştim onu hele birde rengarenk çiçekli bir sahnesi vardı ki en bayıldığımm. Ratatuy (artık nasıl yazılıyorsa) bir farenin aşçı olması pek güzel bir fikir olmasada film gayet eğlenceliydi. Yukarı Bak, o balonların hepsini istiyorum. Şirinler de bir duralım iki filmi çıktı. Animasyonları on numara tabiki ama çizgi filmini tercih ederim açıkçası. Ben saya saya bitiremem sevdiğim animasyonları şimdilik bu kadar olsun sıkmasın :) 
  Son sözüm animasyon güzeldir. 
Instagram:symakrlkn

Not: blogumdaki her resim benim tarafımdan çekilmekte olup kullanılması kesinlikle YASAKTIR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder