9 Temmuz 2014 Çarşamba

Zararı ortada

  Deli gibi kola içerdim. Hele ki ramazanda buz gibi... Bir de fast food yiyeceksem, Allah(lütfen uzatarak okuyunuz) diğer seçenekleri düşünmezdim bile. Beyin kilitlenmiş sanki. 
  Derlerdi ki İsrail'e yardım ediyor. Derdim ki ama Türkiye'de milyonlarca istihdam sağlıyor benim param ona gidiyordur. Ne zeka yüklü saçma bir bahane Ya Rabbim... 
  Bırakmama da yine İsrail'e yardım ediyor olması etkili olmadıya ona yanarım. İçinde böcek var dediler yoktur ya dedim içtim. Alkol var dediler adamlar yok diyor dedim yine içtim. Zararlı kanser yapıyor dediler. Ne yararlı ki dedim yine içtim. Sivilce, kilo.. hiçbirini dinlemedim yine içtim. 
   Bakar mısın adeta bağımlı gibisin. Beynin içmemeyi adeta reddediyor. Kendi kendine saçma sapan bahaneler uydurup kendi kendini kandırıyorsun. Aslında deli gibi zararlı, içinde ne var kesinlikle belli değil ama sen bir bağımlı gibi vaz geçemiyorsun. En susadığın anda aklına geliyor ve içiyorsun. Mantıklı bir iş mi bu yaptığın? Değil..
   Nasıl bıraktığıma gelince bir gün yine fast foodla birlikte içiyorum sonra dedimki kendime ne iradesiz birisin sen yaa. Nasıl bırakamıyorsun bunu? Deli gibi zararlı kızım. O gün bıraktım. Tarihi de bilirim ama bende gizli. Yaklaşık bir yıldan fazla oldu. Sürmedim ağzıma. Sonra her bir bardak teklif edildiğinde daha önce saçma sapan öne sürdüğüm bahaneleri geri vitese takarak aldım yanıma. Hayır çocuklar ölüyor dedim. Alkol var diyolar dedim. Sivilce yapar. Böcek var. Kanser riski. Hepsini dedim bu sefer teklif edenler reddetti hayır onlar yalan filan falan. Yalan değil bal gibi gerçek. Biz kendimizi kandırsak da ateş olmayan yerden duman çıkmaz. 
    Niye yazdım ben bu yazıyı? İçmeyin sizde, benim gibi bırakın zararını filan es geçin. Kendi iradenize güvenerek bırakın. İlk önce aklınızda bitirin, sonra kabul etmediğiniz tezleri birbir hayata geçirin. Sizde olayın gerçek yüzünü göreceksinizdir . 
   Şu an yok be yıllardır aynı laflar dönüpduruyor diyorsanız eğer geçmiş olsun sizin beyinde kilitlenmiş colaya. Acı ama bıraktıktan sonra insan anlıyor gerçekleri. 
   Son sözüm de Coca Cola'nın manidar sloganı "denemeden bilemezsiniz." 
  Instagram:symakrlkn
  Twitter:symkrlkn
Not: Blogumdaki bütün fotoğrafların kullanılması Kesinlikle YASAKTIR. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder