7 Ekim 2015 Çarşamba

Diş Doktorlarını Sevin

 Dişçiden korkmak gibi bir lüksüm hiç olmadı. Korkmadım mı? Korktum.. kaçmadım mı? İşte onu yapamadım. Kaçamadım. Gidip kendim teslim oldum. ‘’Tamam dedim ne yapacaksan yap’’. Ama yani insafsız, o korkunç aletleri dizmişin bir de ayıp değil mi? İkinci kısmı içimden dedim tabi. Ama size dişçiden korkamamanız için bir yazı yazdım. Elimden gelen buydu onu da ardıma koymadım.

 Küçükken annenizle, babanızla ne biliyim akrabalarınızla tanışma zamanınızı hatırlamazsınız. Benim diş doktorumla da aramda aynı bağ var işte. Hiç hatırlamıyorum ilk ne zaman gittim. Ne zaman tanıştım. Hiç bir fikrim yok. Adam benim hayatımda hep vardı. Hala da var. Allah eksikliğini de göstermesin.
 Neler yapmadılar ki ağzıma. Diş çektirdim. Dolgu yaptırdım. Küretaj. Diş eti, diş plağı temizliği. Ortodonti hepsini ama hepsini yaptırdım. Eksiği var fazlası yok. Maalesef sorun benden kaynaklanmıyor, doğuştan gelen bir sorun var dişlerimde. Yani öyle günde 2 kere fırçala filan yalan, dolan, reklam inanmayın en az 3 kere fırçalamak gerek dişleri. gözün gibi bakacaksın dişlerine. 
 Sen neler yaşadın peki derdin neydi diyorsanız? Şöyle söylemeliyim ki çok gözyaşı döktüm. Sabah uyanınca sızlıyordu bir kere. Elma yerken kesin bu defa dişlerim elmada kaldı korkusu sarardı içimi. Bazı yiyecekleri tamamen çıkardım lokum mesela, jelibon, mısır... ve daha neler neler. sızlıyor anlatabiliyor muyum deli gibi sızlıyor şu an. yazar burda bağırır ama ağzını açmadan çünkü yazar ağzını açtığında sızlama beş ton milyon kare küpü artıyor. böyle işte...
 Hatta kendimle ilgili bir sır vereyim size. Benim diş doktorlarıyla direkt bir anlaşmam vardır.
-Doktor Bey kaç dakika sürer?
-uzun bir işlem değil zaten uyuşturacağız.
-doktor bey kaç dakika sürecek?
-hiç bir şey hissetmeyeceksin Şeymacım.
-doktor bey kaç dakika sürecek?
-25-30 dakika sürebilir.
-Tamam. Dayanırım.
 Bütün uygulama boyunca 25-30 dakika çarpı 60 saniye eşittir 1800. 1800,1799,1798 ....  geri sayarım. Şaka şaka tabii ki öyle yapmam. Henüz o kadar kafayı yemedim Allah’a şükür. Ama 25-30 dakika sonrasını hayal ederim dururum. Bitecek ve gideceğim haftaya daha çok var. Gelirim bu gün geldim haftaya mı gelmeyeceğim. Bugün bir gideyim de eve.
 Şaka değil gerçek dişçilerin yapacakları hiç bir şeyden korkmuyorum. Biliyorum korksam da bir çaresi yok. O adam o işlemi yapacak. Şu aralar kaçtğım bir işlem var gerçi, ama kaçabileceğim yere kaçacağım kusura bakma doktorcumm. Yine de size yaptırdığım her işlem için garanti verebilirim ki asla ve asla dayanılmayacak bir acı değil. Sonrası daha eziyetli ama o da olacak yani. Olmasa süper olurdu da olacak işte
 Aslında korkunç adamlar değiller valla bak. Onlarında işi o sonuçta. İyiler valla. Yani napacaksın Allah onları öyle yaratmış. Lazerle kumaş keseceğinize dişler üzerinde çalışsanız ya bilim insanları.
Bir de Size bir önerim olacak.
Dişçileri sevin...
Not: bu bir isyan değil tesellidir. Ben burda sızlayan dişlerle ağlaşırken, Allah bilir kimlerin nerede ne büyük dertleri vardır. Allah kimseyi acıyla, ağrıyla, hastalıkla sınamasın.
Uyarı: Blogumdaki yazı ve resimleri izinsiz ve kaynak göstermeden kullanmak KESİNLİKLE YASAKTIR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder