22 Ekim 2015 Perşembe

Bihter Zekasızgiller

 Aslında bu akşam bilgisayarın başına bambaşka bir yazı için oturdum. Ancak arkada açık olan tvde Kösem Sultan saçmalığının haberini duyunca bir gazetecilik-tarih öğrencisi olarak dayanamadım. Tamam madem Osmanlıyı sizin bize vermek istediğiniz gibi öğreniyoruz. Tamam madem ben kendimi parçalasam da sizin rezil diziniz rating rekorları kıracak. Olsun ben yine de konuşacağım. Kim okursa okusun belki birinin daha o diziye tepki vermesine vesile olurum. Başlamadan söylüyorum. Lütfen gelin bu iğrençliğe maruz kalmadan tepkimizi koyalım.

 Bugün okula elimde Osmanlıca küçük prens kitabımla gittim. Elimde taşıdığımdan herkesin dikkatini hızlıca çekiyordu. ‘’Kim görse ay Arapça mı biliyorsun’’. Diyordu. ‘’Yok hayır Osmanlıca’’ dedim. Buraya kadar normal aslında herkes Osmanlıca bilmeyebilir. Maalesef...
 Ancak olaya şu yönden yaklaşalım mı? Bu insanların büyük çoğunluğu Osmanlıca Zorunlu ders olsun mevzusunda ‘’Osmanlıca bir dil diil hocam. O eski Türkçeeeee. Başka şeyler öretsinler çocuklara ne biliyim atatürkün annesinin kardeşlerini neden bilmiyoruz ya da alı rıza beyin soy ağacını....’’  Diyen zeka seviyesi yüksekler şimdi gelmiş eski Türkçeye, Arapça diyor. Cahilcim hani Osmanlıca diye bir dil yoktu da sen Osmanlıcayı okuyabilirdin. A benim zeka seviyesinin ölçülemediği sevgili arkadaşım önünde birebir türkçe yazıyorken sen niye okuyamıyorsun? Küçük prens yazıyor orada, hatta senin atanada diktatör diyor hatta bak gösteriyim istersen ben demiyorum rtede demiyor. Birebir Fransız yazar diyor. Neyse.  Sizi gidi Bihter zekasızgiller...
 Bunu niye anlattım biliyor musunuz? Bu insanlar Osmanlının dilini ne yapsın? Dinini ne yapsın? Başarısını ne yapsın? Hükümdarlığından ne anlasın? İlmine niye ihtiyaç duysun? Bunların anladığı bildiği tek bir rezillik var ki o da bel altı ve cinsellik. Osmanlı hakkında ne biliyorlar hiç bir HALT!!! Osmanlı padişahlarının bir tek mahremini bildiklerini iddia edip halka sapık olarak aktarmak dinsizin hakkı tabi. Mahremi sen nasıl bilecen a cahil. A akılsız. A geri zekâlı. Mahrem ne demek sen onu biliyor musun bir onu söyle önce. Rezilsiniz. İğrençsiniz. Çok mu istiyorsunuz Osmanlıyı öğrenmek o zaman açın Dirilişi izleyin.(hadi belki bi nebze daha iyi) Cahiller. 
 Dayanamam ben böyle konulara. Kimse kusura bakmasın gelemem iftiralara. Susmayın ya susmayın. Ben yalvarmaktan vaz geçmeyeceğim. Dizi yayına girsin her gün rtüke şikayet edeceğim. Umrum da değil. Hadi her şeyi geçtim. Şehitlere şehit diyemeyen karının cebini siz doldurmayın yapmayın. 
Uyarı: Blogumdaki yazıları kaynak göstemeden kullanmak Kesinlikle Yasaktır!!!
Facebook.com/zamanedenemeleri
Instagram.com/symakrlkn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder