8 Eylül 2015 Salı

Takvim Yapragi

Bazenleri gider takvimden rastgele bir yaprak açarım. Öyle güzel sözler çıkar ki kanım donar, ruh halime uyar. Ya da günüme anlam katar. Alışkanlık bende ki abahları okula gitmeden okurduk küçükken. O zamanlar özlü sözler twittera düşmemiş tabi edebi değeri var altında milyon tane anlamı var. aşk değil bir tek...

 Bugün bir tane açtım yine. Kendim için... ‘’sen kendini kendine malik sayma. Sen kendini idare edemezsin çünkü o yük ağırdır’’. Dedi takvim. Dün yazmıştım ya hani Instagramda elimden hiç bir şeyin gelmemesi beni çıldırtıyor diye işte o lafıma kapak oldu anlayacağınız. Ben öyle anladım aldım payına düşeni.
Bir de bu güne baktım ne var diye. Ülkem için dedim.
‘’8 EYLÜL 2015: Kadere iman eden, gamlardan kurtulur. (Şualar)’’
LANET OLSUN TERÖRE, LANET OLSUN TERÖRİSTE, LANET OLSUN ONU AÇIKTAN VE GİZLİDEN DESTEKLEYENE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder