5 Eylül 2015 Cumartesi

Sosyal Medya Diyeti

 Diyete var mısınız? Yok öyle kibrit kutularıyla, kepekli ekmeklerle filan değil benim diyetim. Benimki sosyal medya diyeti. Nasıl mı? Şöyle anlatayım bir yaz boyunca telefonu elinden düşürmeyenlerden misiniz? Eğer öyleyse yapmanız gereken oldukça basit sadece bu yazının devamını okumak.

 Aslında sosyal medya denen icada ne kadar karşı olsam da o kadar bağımlısı olduğumu biliyorsunuz. Mesleğim gereği zaten uzak duramam da malum şimdi her şey internet üzerinden ama bazenleri telefonda instagramı kapatıp 5 dakika geçmeden tekrar açtığım oluyor. Zaten snapchat olayına girmek bile istemiyorum.
 Diyorum ya bağımlısı oldum. Özellikle bu yaz. Bu derece kullanıyor olmam bana bile rahatsızlık verdi. Sonuçta her şey kararın da güzel. Bir çare aradım sonra aklıma sosyal medya diyeti geldi ve geçtiğimiz hafta Cumartesi sabahı telefonu koydum kenara bakmayacağım dedim bugün şu saçmalığı elime almayacağım. Sadece whatsapp mesajlarına illa cevap vermem gerekirse yazarım dedim ve koydum telefonu kenara.
 Kabul etmeliyim elim bir çok kere gitti. Ama ‘’Yok dedim bakmayacağım’’. Koydum geri. İlginçti o günde kahve içtim ama takipçilerim bilmeden. Haber izleyip sinir krizleri geçirdim ama twitterda yorumlamadan. Ve evet o gün instagram da resimlerinize hiç bakmadım. Kendim de fotoğraf paylaşmadım.
 Bağımlı olduğun bir şeyden bir anda kurtulmak mümkün değil. Zaten sosyal medyayı hayatından tamamen çıkarmak mümkün değil. Ama ben bu diyeti haftada bir kere yapmaya karar verdim. Azar azar, zamanla belki inşallah sosyal hayatın medyasından kurtulup gerçeğine geri döneri ne dersiniz?
Son bir öneri diyete başlamak için pazartesiyi beklemeyinJ
Uyarı: Blogumdaki yazıları kaynak göstermeden kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder