17 Eylül 2015 Perşembe

O Çayı Sevmeyecektim

 Yaklaşık bir haftadır yazmıyormuşum. En son yazdığım yazılarda da hep bir acı ve keder hakim. Bu gün biraz neşeli bir konuyla geri dönüş yapayım dedim. Ve size bir yaştan sonra gelen hamur işi sevdasını yazdım. O ne be mi diyorsunuz?  Be mi? Dur kibar olmadı bu, aman o konuyu başka zaman konuşuruz şimdi asıl meseleye dönelim biz.
 Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama ben baya zayıfımdır. Yani size verebileceğim bir sırrım yok bu konuda ama kendimi bildim bileli böyley(D)im. Ama sanırım yakında ‘’ay ben gençken 43 kiloydum kızımlı’’ cümleleri kuranlardan olabilirim.
 Diyorum ya eskiden hamur işini filan pek sevmezdim. Doğum günlerimde bile yaş pasta almayın ben sevmiyorum derdim. Sonra ne oldu biliyor musunuz?
 ....Bir kaç ay önce...
Ay bir dakika ya o börek mi? Şimdi bir hamburger olsaydı da yeseydik -gece 11-. Canım ne istiyor biliyor musunuz? Cipsli pijama partisi mi yapsak? Falan filan feşmekan ... böyle böyle cümleler kurmaya başladım.
 Sonra her sokağa çıkışımda en zayıf zamanlarımda bile dayanamayıp yediğim simit... ah o simitler... baya baya bu cümleleri yazarken yutkunuyorum ben. Anlayın işte siz geldiğim kıvamı.
 Oysa ben ortaokulda okul çıkışında aldığım bir piko’yu -bir de diyet çikolatası- 2 saatlik yol boyunca yerdim. Oysa ben lisede ilk teneffüste aldığım fıstıklı çikolatayı son teneffüste ancak bitirirdim.  Ah bu ben, ah bu ben...
 Hamur işi de nereden çıktı? O çayı ben sevmeyecektim. O vitaminleri güç olsun diye içmeyecektim. Ayy ayy... Sonra başlar tabi ‘’Şeyma sen maşallah toparlamışsınlı bıyık altı gülmeli cümleler. O, için için ohhh işte böyle kilo alırsınlı bakışlar. O yılların zayıflığıma olan düşmanı kilolar. Tartının durmak bilmeksizin yükselen rakamları.
 Umarım sözlü anlatımımda yakalayabildiğim samimiyeti sizlere aktarabilmişimdir, umarım az da olsa yüzünüzde bir gülümseme oluşturabilmiştir bu cümlelerim.
 Şakası bir yana öyle çok da kilo almadım yani canım. Yani almışsam nolur zaten. Yani pardon da kime ne? Allah Allah.... fazlası zarar tabi...
Not: benimki bunca derdin arasında biraz gülmek amaçlı bir yazı yoksa Allah kimseyi açlıkla imtihan etmesin. Dünyanın bir tarafında açlıktan ölen çocuklar olmasa, ya da elimizden bir şeyler gelse de yardım etsek. Ne biliyim hayat işte kimisi öyle kimisi şöyle...
Uyarı:Blogumdaki yazıları ve fotoğrafları kaynak göstermeden kullanmak esinlikle YASAKTIR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder