2 Kasım 2015 Pazartesi

Sözcü Okuru Hakarete Alışık Mı?

elhamdülillah
Kısa bacaklı, beyaz çoraplı, dağdaki çoban kısacası soyunmayı marifet sanmayanlar olarak bugün bize elhamdülillah çok güzel. Az önceki cümlemden anlaşılacağı gibi hakarete alışığız. Öyle ki benim favorim bile var ‘’örümcek kafa’’. Her neyse diyeceğim o ki  ‘’Biz alışığız da Sözcü okuru aşağılanmaya, hakarete alışık mı?''

 İllaki görmüşsünüzdür sözcünün dünkü manşetini. ‘’ oy kullanmaya giderken yanınıza almayı unutmayın!!’’ ve bir beyin resmi. 2 dakika şaşırıp, 3 dakika güldüyseniz yazıma devam ediyorum. Kısa bacaklı biri olarak hakarete alışık olmayan sözcü okurlarına yardım etmeyi üzerime borç bildim. Ve izah etmek istedim.
'' Manşet diyor ki okuruna. Senin beynin yok. Olmamasını bırak sen beynin neren onu bile bilmiyorsun o yüzden resmini de koyuyoruz manşete. Zira bilsen bu gazeteyi alıp tarafsız basın diye bağırmazsın. Ben sana yine de güvenmiyorum ama neyse sen yine de beynini al da git oy kullanmaya. Sanki bir faydası olacakta.. neyse işte bir ümit...’’
 Çok ağır değil mi? Hiç birini asla hak etmiyorsunuz. Yok valla tüm içtenliğimle söylüyorum hiç kimse böylesine bir hakareti hak etmez. Yok yok hak etmiyordunuz. Beyin resmi yok artık daha neler. 
 Yaklaşık olarak bir 10 yıldır örümcek kafalı ve uzaylı (her ikisi birlikte nasıl oluyor bende bilmiyorum) olarak söylüyorum ki bugün size beyinsiz diyen sözcü yarın bacaklarınızı beğenmez, 10 güne mesleğinize laf sokar. 1 ayı bulmadan gezegen dışı bir mahlukat oluverirsiniz.
 Ama sakın üzülmeyin.1 kasım akşamı kağıt üzerinde son verilen Osmanlı devleti yine bir kasım gecesi küllerinden doğmuşken değer mi üzülmeye? O güzel bayrağın gölgesinde inanın hepimize yer var. Kardeşlik ve barışa birlikte kavuşacağız. Hakaret olmadan sadece sevgi sözleriyle. sen ben yok terör var, düşman var. 
Kısa bir dipnot: Karanlık günlerde sabrettiğimiz kadar, aydınlıklarda şükürlerini eda etmeliyiz.
      Ne beyaz çoraplı, ne kısa bacaklı, ne de ekmeğini helaliyle kazanan çoban kadar güzel iltifatlar da yok şu dünyada hani.
UYARI: Blogumdaki yazıları izinsiz kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder