4 Kasım 2015 Çarşamba

Kafam Karışık


 Şu aralar herkese dediğim tek bir cümle var. "Kafam karışık." Tek tepki alıyorum. "Neden?" Bilmiyorum. Bilsem karıştırmam zaten. Ya da biliyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yaptığıma. Ne dinlediğimi. Neyi komik bulduğumu bile. Bilmiyorum. 
Yok ama her şeyi kontrol altında tutacağım illa. Ceza sahasına giren her top gol olmasada kornere çıksın bari. Autla uğraştırmasın beni. Tekrar top en başa gitmesin. belki de penaltı bile zaman kaybı.
Okur kitlesi kadınlar olan blogumda bu ne futbol muhabbeti bu?
Kafa yine uçtu. 
Sahi sizin isim neydi?
Ne yapıyorsun da bu kadar karışıyor şu aklın dediğinizi duyar gibiyim. 
Sonbaharda yapraklar dökülüyor hadi de bu izmaritleri ne diye atıyorlar üstlerine. 
Edebiyat nerden çıktı ya. 
Şey dicektim 
Cengiz Kağan ilk nüfus sayımını 6 yılda tamamlamış. 
Bir de sen bilirsin tabi ama ben yine de söyleyeyim 
Dünya bildiğin küresel köy. 
Sen yine de öyle çok şeyetme. 
Keşke'yi bulanın canı cehenneme.
ayıp.. günah...
Uyarı: Blogumdaki yazıları ve fotoğrafları izinsiz kullanmak kesinlikle YASAKTIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder