8 Nisan 2015 Çarşamba

Denize Su Dökmek Mi?


 Çocukken eline bir kutu, kova ya da plastik bir şişe alıp da denizden aldığı suyu tekrar denize boşaltmayanımız yoktur heralde. Eksilmeyen suyu arttırmaya çalışmak filan :) Saatlerce anlam veremeden aynı hareketi yapmak. Sonra akan suyu melül melül izlemek... Bunlar şimdi nereden çıktı mı diyorsunuz? Hemen anlatayım...
 Beni sosyal medyadan öyle ya da böyle takip ediyorsanız bir süredir Don Quijote (bildiğimiz don kişot işte) ile didindiğimi biliyorsunuzdur. İşte yine o anlardan bir an oturdum "artık bitsin lütfen" diye sayfalara tehditler savuruyorum. Sonra birden bir cümle sen takıl gözüme. Bak sen, olacak iş değil! Al götür beni nerelere....
 Bilirsiniz hiç sevmem atarlı cümleleri ama bu baya dikkatimi çekti. " Alçaklara iyilik etmek, denize su dökmek gibidir." Diyor kahramanımız. 
 Sonra düşündüm en son denize ne zaman su döktüğümü? Çocuktuk, ve insanları çocukça bir şekilde sevebiliyorduk. Kim oldukları ne düşündüklerini bilmeden sevebildiğimiz zamanlar hani. Sonra dedim "Denize su dökmeyeli yıllar olmuşken, Alçaklara iyilik yapmak niye?" 
 Yanlış anlaşılmasın iyilik yapmayacaksan kötülük yap demiyorum ben! Tam tersine hiç bir şey yapma ne iyilik, ne kötülük bırak kendi haline... Deniz gibi, yüz gitsin içinde ya da dur kenarında seyret. 
 Uyarı: Fotoğraflarımı ve yazılarımı kaynak göstermeden kullanmak YASAKTIR!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder