18 Kasım 2014 Salı

Bir Vespa'm Olsa

 Size bir hayalimi anlatayım mı? Sarı, mavi, pembe, kırmızı, krem, turuncu fark etmez bir Vespa... Renk renk, çiçekli miçekli kasklar filan... Yalnız ufak bir sorunumuz var bisiklette bile dengede zar zor dururken bir scooterda dengeyi sağlamam konusuna değinemiyorum bile?!


O yüzden Pinterest'te fotoğraflara bakıp sürücü değilde yolcu bölümünde olmayı hayal ediyorum.
 Şaka bir yana cesaret edip süremesemde alıp izleyebilirim. Kapının önünde bulunsun canım bir tane. Ya da şoför tutarım ben arkasında yolculuk ederim. Sonuçta hayal kuruyoruz şurada. Sahi bakkaldan motor ehliyeti alanınız varsa bana mail yoluyla ulaşabilir. Gördüğünüz gibi her türlü dolap çevirmeye varım bu konuda. Şaka şaka...
 Şimdi hayalden uyanıp gerçeklere dönme vakti hem zaten ben Vespa alacak olsam rengine bile karar vermem 6 ay sürer. Eee  bir de ehliyet sınavlarında çift dikişi tercih edenlerdenim 3-4 ayda oradan gelir. Anlayacağınız şimdi Vespa almaya kalkışsam bir yıla anca. Hayır yani uğraştıracak beni ondan almıyorum yoksa şimdiye çoktaannnn almıştım. (kendini kandırmış bir de buna baya bir inanmış emojiler koyun bu paranteze)

UYARI: Yazılarımı ve fotoğraflarımı kullanmak KESİNLİKLE YASAKTIR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder