24 Kasım 2014 Pazartesi

Bir Kaç İlmek


Uzun kış akşamı deyince sizin aklınıza ne gelir bilemem ama benimkine yün, tığ, şiş, battaniye filan geliyor. Hep demişimdir içimde bir Derya Baykal var diye işte o yanımın bolca aktif olduğu zamanlardır kış akşamları.

 Can sıkıntısını azaltmak için bir çeşit terapi gibi düşünün yünlerle uğraşmayı. Boş boş oturmak yerine  ortaya bir şeyler çıkartmaya çalışıyorsunuz. Hem boş duranı kim sever Allah aşkına?
 Geçen sene kazak örmüştüm kendime ama bu senenin modası battaniye sanırım bende tabi ki o modaya uydum ve başladım battaniyeme. Kim görse bu Derya Baykal'a benziyor diyor ki zaten modelde Derya'nın Dünyasından. Tabi ne zamana bitiririm bilemem ama şimdiden her renkten birer yumak ördüm bile. Aslına bakarsanız benimki tığ ile yapılıyor zincir çekip birbirine bağlıyorsun filan. Bu battaniyem bittiğinde zincirde master yapmış olacağıma da gönülden inanıyorum :)
 Eğer sizde benim gibi uzun kış akşamlarından hoşlanmıyorsanız önerim gidin bir tuhafiyeye ne kadar canlı renk yumak varsa toplayın gelin. Birde şiş-tığ ne isterseniz tabi sonra başlayın örmeye.
UYARI: Blogumdaki resimleri ve yazıları kullanmak KESİNLİKLE yasaktır!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder