19 Kasım 2014 Çarşamba

Derbi Öncesi Bir Derbi Hatırası

 Pazar gününü bana sevdiren nedenlerden biridir Beşiktaş'ın maçları. Bir de derbi varsa tabi ALLAH... Yine öyle bir pazar, akşam 19.00'ı iple çekenlerdenim. Bu sezonun ilk derbisi. Bana geçen sezon gittiğim Beşiktaş- Galatasaray derbisini hatırlattı ve sizinle paylaşmak istedim.
Diyeceksiniz ki Beşiktaş- Fenerbahçe maçının olduğu gün neden anlatıyorsun hemen cevaplayayım derbi derbidir. :)
 Heyecanı, zevki hiç bir kelimeye sığmayan müthiş bir duygu. Konseri, sinemasını, mitingi geç kalabalığa dayanabildiğim nadir ortamlardan biri tribün.Beşiktaş'a olan sevgimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlatabilirmiyim onu da bilmiyorum. 
 Hani olaylı derbi vardı ya tam olarak da ona gitmiştik. Hükmen 3-0 mağlup sayıldığımız ve rüzgar gibi başladığımız sezona takoz olan maç. Beşiktaş maçına gidiyorsan kapalıya gideceksin felsefesine uyup kapalıdan bilet aldık. Gerçi o maçtan sonra bir süre maça gitmeme kararı aldık. Olayları hatırlıyorsunuzdur tatsızlıkları tekrar tekrar dile getirmenin anlamı yok tabi ki.
 Girişinde biber gazı yedik çıkışında arabayı kaybettik. Olimpiyat Stadını İstanbul'un Edirne sınırına bir kala yaptırmış olan devlet adamına sevgilerimizi sunduk filan. Ama gol attığımızdaki heyecan maç esnasındaki tezahüratların verdiği zevki düşündükçe mutlu olduğumuz gerçeğini değiştiremeyiz.
 Bugün akşam da umarım kazanan biz oluruz. Olcay'a, Tolga'ya, Demba Ba'ya, Kerim'e, Motta'ya, Ersan'a, Franco'ya, Atiba'ya, Necip'e, Oğuzhan'a, Mustafa'ya ve diğerlerine Allah güç kuvvet versin de yüzümüzü güldürsünler. Ve tabi ki umarız adaletli bir şekilde maçı yönetir hakem Bülent Yıldırım.
UYARI: Blogumdaki yazıları kullanmak KESİNLİKLE yasaktır!!!
instagram:symakrlkn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder