1 Eylül 2014 Pazartesi

Merhaba Eylül

   
  Biliyor musun ben yazları hiç sevmem. Kötü anılarla doludur benim yazlarım. Allah daha kötüsünü vermesin ama bu seferkide hiç hoş değildi. Seni severim ama, Eylül. Ağaçların yapraklarını döksende; bazenleri güneşi kara bulutlarla örtsende. Yine de severim seni...
 Bana sorarsan Ocak'dan daha çok yeni bir yılın habercisisin. Yeni bir sezonun, yeni derslerin, yeni hayallerin, yeni umutların, yeni insanların habercisi.  
 Geceleri uzatıp, gündüzleri kısaltmasan daha da iyi olacak ya hadi neyse.... 
 Mektubumu sonlandırırken şunuda söylemeden edemeyeceğim ne olur üzme bizi....
 Saydıklarımın hepsini senden beklemiyorum yanlış anlama, kendimden de bekliyorum bir kısmını. Ama yine de Sende elinden geleni ardına koyma. Olur mu? Bir de Ekim'e de söyle O 'da sağlıkla, sıhhatle, mutlulukla gelsin... 

  UYARI: BLOGUMDAKİ RESİMLERİ VE DENEMELERİ KULLANMAK KESİNLİKLE YASAKTIR
İnstagram:symakrlkn
Twitter:symkrlkn

2 yorum:

  1. Aynen düşüncelerimi yansıtmışsın. Sonunda yazın bitiminden umutla bahseden bir yazı... Her halimize hamdolsun ama sonbahar için binlerce şükürler olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi yorumlarınız için çok teşekkür edeim. Hiç şüphesiz her halimize hamd olsun ama yaz boyunca boş boş oturmak gerçekten bana göre değil :)

      Sil