9 Eylül 2014 Salı

Bir Nev-i Teşekkür

  Çok garip durumlara dehşet kuvvetli anlamlar yükleyip gereksiz mutluluklar bulan bir tipim. Instagrama yükleyeceğim 100. fotoğrafımda ben de tam anlamıyla böyle bir etki oluşturdu. Günlerdir düşündüm. Hatta eski fotoğraflarımı hesabımdan silip kendimce zaman kazandım. 
  Bundan tam 117 hafta önce instagrama girmişim. Bugün ise 100. fotoğrafımı yükledim. 500 küsür takipçim var. Takipçi kelimesinden pek hoşlanmıyorum. Onun yerine benim hesabımı sevip beni tanımadan hayalgücüme, zevkime değer veren 557 kıymetli insan demeyi tercih ederim. 
  Bu yazımda bir nev-i onlara teşekkür. 99 resimdir fotoğraflarımı beğenip, güzel yorumlar bıraktığınız için bana değer verip takip ettiğiniz için teşekkür ederim.
 Son 9 haftadır ise yeni bir sosyal medya platformunda sizlerle birlikteyim. Blogumda... Blogumun istatistikleri ise beni mutlu eden bir başka durum. Siz tanımadığım insanlar iyi ki varsınız. Daha nice güzel günlere İnşaallah... 
Uyarı: Blogumdaki resimler ve yazıları kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!
Instagram:symakrlkn
Twitter:symkrlkn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder