16 Eylül 2014 Salı

Çizerim İşte

        
   Bir hobiniz var mı? Türkçeleşmiş haliyle sorayım bir de boş zaman aktiviteniz nedir? "Aktivite" de ne Türkçe bir kelime ama(!). Neyse konumuzun dışına çıkmayalım biz. Benim mi hobilerim neler? Hemen söyleyeyim çizerim, boyarım, karalarım, keserim... Instagramdan takip ediyorsanız beni biliyorsunuzdur zaten. 
   Aklıma gece bir şey gelsin sabaha kadar uyuyamam düşünürüm de düşünürüm. "Yukarı Bak" filminin kendimce afişini tasarlarken su balonlarını alana kadar bir strese girdim ki sormayın. Ya da istediğim gibi bir vos vos çizene kadar.  
   İlkokulda da resim ve el işi derslerine bayılırdım. 48'lik MonAmi pastel boyalarımı kimseye veremezdim.  Orta okul ve lisede ise çantamda hala bir kutu kuru boya bulabilirdiniz. Şu dünyada renkleri ve boyaları sevdiğim kadar bir şeyi sevmemişimdir. Hiç bir şey yapmasam bile onlara bakmak beni mutlu eder. 
   Belki her zaman hayal ettiğimi çizemiyorum ama bazenleri de çizdiğim kadar iyisini hayal etmemiş olabiliyorum. Beni motive eden en büyük durumlardan biridir bu.
   Size küçük bir öneri bir hobiniz olsun. En dertli gününüzde bile sizi dinlendirebilecek bir anlığına bile olsa başka dünyalara götürebilecek bir hobiniz. Bu arada bana hediye almak isteseniz Muji'deki 60'lık kuru boya setine valla hayır demem. Alakaya maydanoz olarak bu arzumda burada kalsın. 
   İnstagramda #seymaninkaralamadefteri adlı hashtage bakmayı unutmayın :) 
  Çok basit aşamalardan oluşan bir vosvos çizimini sizin için video haline getirdim buyrun bu da linki => http://flipagram.com/f/Im69I7BaNY

Instagram: symakrlkn
Twitter: symkrlkn
Facebook.com/zamanedenemeleri
UYARI: Blogumdaki yazıları ve resimleri kullanmak kesinlikle YASAKTIR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder