26 Aralık 2014 Cuma

Köprü'ye Mektup

I
  Selam köprü bu senden bilmem kaçıncı geçişim. Bu fotoğrafı çektikten sonra anladım ki seninle bir gönül bağımız varmış. Nasıl mı? Hemen anlatayım. 

  Orta okuldayken Asya'da oturmama rağmen okulum Avrupa yakasındaydı. Lisede kıtalar arası yolculuk yapmasamda üniversitede evden 30km uzaklıktaki Marmara İletişimi kazanma(!) şerefine eriştim de yine yollarımız kesilti seninle. Herkes "kızım çok uzak nasıl gidersin" dese de "giderim yaaa" dedim. Günde 3-4 saatimi trafiğe armağan edeceğimden o zamanlar bi haberdim tabii. Masum saf liseli düşünceleri işte ;)
  Açıkçası onca trafiği çektikten sonra ama "İstanbul Güzel Be Kardeşim" deme sebebimsin. Yazın ayrı güzelsin, kışın bir ayrı. Baharını severim en çok da. 
  Ve biliyorum sen de en az benim kadar rahatsızsın arkana dizilen gökdelenlerden. Gittikçe bozulan İstanbul silüetinden. Altından geçen denize dokunmamaları için seninde benim gibi dua ettiğinden. Hiç değilse üzerindeki bulutlara erişemeyececekleri için şükrettiğinden haberdarım yol arkadaşım. 
UYARI: Blogumdaki resimleri ve yazıları kullanmak KESİNLİKLE yasaktır. 
facebook.com/zamanedenemeleri
instagram.com/symakrlkn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder