25 Aralık 2014 Perşembe

Klişeleşmiş Yalanlar 1

  Blogda yeni bir kategori açayım dedim. Biraz eğlenceli bir yaklaşımla klişeleşmiş yalanları irdeleyelim. İlk olarak gereksiz yere gündemi oyalayan yeni yıl klişesini yazdım. 


  ''Bir yıla nasıl girersen o yıl öyle geçermiş''. Şimdi rica ediyorum sizden yazımızın resmine tekrardan bir bakın. Evet eğer baktıysanız size sormak istiyorum yeni yıla dökülmüş ve sararmış yapraklarla giren bu iki ağaç ilkbaharda çiçek açmayacak mı? Açacak. Oysa siz değil miydiniz yıla nasıl başlarsan öyle devam eder diyenler. 
  Peki yeni yıla mandalina ve portakal mevsiminde girmemize rağmen yazın o güzel ekşi ekşi yeşil erikleri yediğimizi inkar edebilir miyiz? Şahsen hiç bir yıl boyunca mandalina yediğimi hatırlamıyorum.
  Ayrıca Allah aşkına ecnebi adetlerinden ne zevk alıyorsunuz? 
UYARI: Blogdaki resimleri ve yazıları ne yapmıyoruz? ÇALMIYORUZ!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder