7 Mart 2015 Cumartesi

Meğer Biz Bunamışız

 Oturmuş bir yandan bilgisayarda ''ben bu photoShop'u çözücem valla; sonuçta onu da benim gibi iki ayaklı iki kollu biri yaptı'' diye düşünüp öbür yandan akşam haberlerini dinliyordum. Vel Hasıl algıda seçicilik işte spikerin ''Digital Bunaklık'' dediğini duydum ve bir anda Photoshop sizin olsun bana hafızamı geri verin dedim ve kapattım bilgisayarı. Nemiymiş şu Digital Bunaklık o zaman buyrun

 ''Ay neydi o kelime yaaaaa'', ''Unuttum valla..'', ''Ben bu dolaptan ne alacaktım kiiii?'','' Bu kızın adı neydi ya?'' ve sayısız çoğaltabileceğimiz türden cümleler.... Sizde de mi var bu cümleler? Ve yaşınızın onlar basamağı henüz 4'ü bırakın 3'ü bile görmemişken mi?  Hemde eskiden hiç unutkanlık nedir bilmemenize rağmen mi? Habere göre sebebi çok basit akıllı dediğimiz ama aklımızı alıp götüren teknoloji.
 Haberdeki bütün belirtiler bende mevcut. Ben kendime dalgın diyordum meğer bildiğin BUNAMIŞIMMMM!!! Neyse ki tedavisi basitmiş insan içine çıkıp sohbet etmek ama karşılıklı oturup whatsaplaşmadan, ne biliyim yürüyüş mü yapıyorsun snap atmadan, içtiğimiz kahvenin fotoğrafını çekmeden Instagramda paylaşmadan içmek. Kulağımızdaki kulaklığı çıkarıp seyahat ederken sohbet ederek. Ne biliyim sabahları koşu yapın mesela. Benim blogum dışınakileri okumayın  ya da:))
 Şaka bir yana fazla söze gerek yok kısacası aklını telefondan alıp başına koyacaksın.
  Kaynak: Atv Ana Haber Bülteni
 Fotoğraf Detaylar: 
Ayakkabı: Rabia 
 Run: koşmak
  UYARI: Blogumdaki resimleri ve yazıları kopyala yapıştır yapmayın yaaa!! Valla komik oluyor!! Kaynak belirtin hiç değilse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder